Pazartesi, Ağustos 25, 2025
  • İletim Arşiv
  • Künye
  • İletişim
İletim
  • Anasayfa
  • Eğitim
    • İstanbul Üniversitesi
    • İÜ İletişim Fakültesi
    • Hocalarımızın Kaleminden
  • Bilim
  • Sağlık
  • Kültür-Sanat
  • Yaşam
  • Spor
  • Teknoloji
  • Foto Galeri
  • Giriş
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
İletim
Anasayfa İÜ İletişim Fakültesi

Halkla İlişkiler Uygulamaları’nda Sektörden Bir Ses

İLETİM Tarafından İLETİM
17 Mayıs 2019
içinde İÜ İletişim Fakültesi
0
Halkla İlişkiler Uygulamaları’nda Sektörden Bir Ses
0
PAYLAŞIM
48
GÖRÜNÜM
Share on FacebookShare on Twitter

 

Celil Kurşun

İlgili Haberler

Dijital Çağda Hikâye Anlatıcısı Olmak: TEDx Sahnesinden Deneyimler

Dijital Çağda Hikâye Anlatıcısı Olmak: TEDx Sahnesinden Deneyimler

19 Ağustos 2025
Cumhuriyetin 100. Yılına Özel “1923’ten 2023’e Türkiye’de İletişim”

Cumhuriyetin 100. Yılına Özel “1923’ten 2023’e Türkiye’de İletişim”

18 Ağustos 2025

Yıldız Holding Kurumsal İletişim Direktörü Mehmet Uçan, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğretim Üyesi Fatih Özkoyuncu’nun dersine konuk oldu. Uçan, öğrencilere denyimlerinden bahsederek sorularını cevapladı.

İyi Bir İletişimcide Olması Gerekenler

İÜ iletişim Fakültesi Cep Sinemasında Öğr. Gör. Fatih Özkoyuncu’nun Halkla İlişkiler Uygulamaları dersine konuk olan Uçan, AVB şirketinin Halkla İlişkiler departmanında başlayan ve Yıldız Holding’in Kurumsal İletişim Direktörlüğü’ne giden kariyerinde bahsederek şu anki yaptığı işten bahsetti. İyi bir iletişimcide olması gereken özelliklerden bazılarının, insanları ikna kabiliyetine sahip olmak, sürekli kendini geliştirmek, çok okumak, gündemi ve medyayı takip etmek, uzmanlaşmak ve en az bir yabancı dil bilmek olduğunu vurgulayan Uçan, en önemlisinin de kararlı olmak ve vazgeçmemek olarak tanımladı. Kendi geldiği bu noktayı bu şartlara bağlı olduğunu dile getirdi.

Pazarlama Hakkında Çok Şey Okuyun

Uçan, Halkla İlişkiler Departmanı’nda çalışacak kişilerin sadece ofiste değil sahada da olması gerektiğini söyledi ve şirketin, kurumun ürünlerinin en ince ayrıntısına kadar incelenmesi örneğini paylaştı. Pazarlamanın önemine dikkat çekerek hakkında çok şey okunulmasını tavsiye etti.

Kriz yönetimi gibi durumlarda istikrarı sağlamaya yönelik iş birliği ve iş bölümünün önemini belirterek, şirketin Halkla İlişkiler Departmanı’ndaki kurumsal ve ajans bölümlerinin görev ve farklarını anlattı.

2015 ‘Efsane Ol’ Kampanyası

Halkla İlişkiler’in etkisini 2015’te Fenerbahçe ve Ülker’in “Efsane Ol” kampanyası ve bu kampanyayla Madrid’de 2015 Final Four Basketbol Dünya Kupası’na katılan Fenerbahçe Basketbol takımının kampanya süreci ve başarılı sonucu anlatan Uçan, bu kampanyalar hakkında videolar izleterek öğrencilere açıkladı.

Asla Vazgeçmeyin

Dünya şampiyonu milli tekvandocu Zeliha Ağrıs’ın kariyerinde ne derece zorluklar yaşadığını ifade eden Uçan, “Asla vazgeçmeyin, pes etmeyin, Zeliha kaybetse de çalışmaya devam etti.” dedi.

Programın devamında öğrencilerin sorularını yanıtlayan Uçan’a, Özkoyuncu tarafından teşekkür belgesi takdim edildi.





Önceki Gönderi

Finallere Doğru

Sonraki Gönderi

İstanbul Üniversitesi Sosyal Medyayı Etkili Kullanıyor

Sonraki Gönderi
İstanbul Üniversitesi Sosyal Medyayı Etkili Kullanıyor

İstanbul Üniversitesi Sosyal Medyayı Etkili Kullanıyor

HABER KATEGORİLERİ

  • Bilim
  • Eğitim
  • English
  • Foto Galeri
  • Genel
  • İletim
  • İstanbul
  • İstanbul Üniversitesi
  • İÜ İletişim Fakültesi
  • İÜWEBTV
  • Köşe Yazıları
  • Kültür-Sanat
  • Manset Haber
  • Manset Yani
  • Sağlık
  • Spor
  • Teknoloji
  • Yaşam

ÖNE ÇIKAN KONULAR

10 Kasım Atatürk atölye basketbol belgesel bilim deprem Dr. Öğr. Üyesi Ümit Sarı ekonomi erasmus eğitim film futbol iletim iletim gazetesi iletişim iletişim fakültesi atölyeleri istanbul istanbul üniversitesi istanbul üniversitesi iletişim fakültesi iü iü iletişim fakültesi iüwebtv kültür sanat medya mezuniyet pandemi prof. dr. ergün yolcu Prof. Dr. Mahmut Ak psikoloji radyo radyo iletişim sanat sağlık sergi sevgi şahin sinema siyasal bilgiler fakültesi sosyal medya spor teknoloji tercih ve tanıtım günleri yapayzeka özgür recep kocaoğlu İletişim Fakültesi

ÖNE ÇIKAN HABERLER

  • Yarım Asırlık Bir Dev : Sezen Aksu

    Yarım Asırlık Bir Dev : Sezen Aksu

    1 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0
  • İlk Türk Futbol Takımı: Black Stockings FC (Siyah Çoraplılar)

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0
  • Kamondo Merdivenleri’nin Bilinmeyen Hikayesi

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0
  • Tarihten 4 İlginç Bilgi

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0
  • Psikoloji Tutkunlarının İzlemesi Gereken 7 Film

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0

Bizi sosyal medyada takip edin

Son Haberler

  • İstanbul’daki Koru, Park ve Bahçeler
  • Dijital Çağda Hikâye Anlatıcısı Olmak: TEDx Sahnesinden Deneyimler
  • Altı Bin Yıllık Sessizliği Okumak: Göbeklitepe’den Indıana Jones’a Bir Arkeolog ile Sohbet

Kategoriler

  • Bilim
  • Eğitim
  • English
  • Foto Galeri
  • Genel
  • İletim
  • İstanbul
  • İstanbul Üniversitesi
  • İÜ İletişim Fakültesi
  • İÜWEBTV
  • Köşe Yazıları
  • Kültür-Sanat
  • Manset Haber
  • Manset Yani
  • Sağlık
  • Spor
  • Teknoloji
  • Yaşam

Özel Haberler

İstanbul’daki Koru, Park ve Bahçeler

İstanbul’daki Koru, Park ve Bahçeler

21 Ağustos 2025
Dijital Çağda Hikâye Anlatıcısı Olmak: TEDx Sahnesinden Deneyimler

Dijital Çağda Hikâye Anlatıcısı Olmak: TEDx Sahnesinden Deneyimler

19 Ağustos 2025
Altı Bin Yıllık Sessizliği Okumak: Göbeklitepe’den Indıana Jones’a Bir Arkeolog ile Sohbet

Altı Bin Yıllık Sessizliği Okumak: Göbeklitepe’den Indıana Jones’a Bir Arkeolog ile Sohbet

14 Ağustos 2025
  • İletim Arşiv
  • Künye
  • İletişim

İstanbul Üniversitesi İletşim Fakültesi İletim Gazetesi / © 2022

Tekrar Hoşgeldiniz!

Aşağıdaki hesabınıza giriş yapınız

Şifreni mi unuttun?

Lütfen Şifrenizi Alınız

Şifrenizi sıfırlamak için lütfen kullanıcı adınızı veya e-posta adresinizi giriniz.

Giriş Yapmak
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle

İstanbul Üniversitesi İletşim Fakültesi İletim Gazetesi / © 2022