Cuma, Kasım 14, 2025
İletim
  • Anasayfa
  • Eğitim
    • İstanbul Üniversitesi
    • İÜ İletişim Fakültesi
    • Hocalarımızın Kaleminden
  • Bilim
  • Sağlık
  • Kültür-Sanat
  • Yaşam
  • Spor
  • Teknoloji
  • Foto Galeri
  • Giriş
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
İletim
Anasayfa Genel

Ajans Dijital Kalem’in Başkanı ve Kurucu Ortağı Kağan Demirgil Fakültemize Konuk Oldu

İLETİM Tarafından İLETİM
19 Ekim 2022
içinde Genel, İÜ İletişim Fakültesi, Manset Haber
0
Ajans Dijital Kalem’in Başkanı ve Kurucu Ortağı Kağan Demirgil Fakültemize Konuk Oldu
0
PAYLAŞIM
195
GÖRÜNÜM
Share on FacebookShare on Twitter

Haber: Zeynep Kaplan

Ajans Dijital Kalem’in Başkanı ve Kurucu Ortağı Kağan Demirgil “İletişim Atölyesi” dersi kapsamında Doç. Dr. Hülya Semiz Türkoğlu, Öğr. Gör. Dr. Esma Sancar ve Öğr. Gör. Fatih Özkoyuncu’nun konuğu oldu. Ajans Dijital Kalem bünyesinde pek çok başarılı işe imza atan Demirgil, öğrencilere halkla ilişkiler ve iletişim uzmanlığı hakkında bilgi verdi.

İlgili Haberler

16. TRT Uluslararası Belgesel Ödülleri Başlıyor

16. TRT Uluslararası Belgesel Ödülleri Başlıyor

13 Kasım 2025
Radyo Televizyon Sinema Bölüm Başkanları ve Radyo Televizyon Eğitimin Geleceği ve Sektör İş Birlikleri Çalıştayı Düzenlendi.

Radyo Televizyon Sinema Bölüm Başkanları ve Radyo Televizyon Eğitimin Geleceği ve Sektör İş Birlikleri Çalıştayı Düzenlendi.

5 Kasım 2025

İstanbul Üniversitesi mezunu olarak “İletişim Atölyesi” dersi kapsamında fakültede bulunmaktan heyecan duyduğunu söyleyen Demirgil, kendisini ve kariyerini anlatarak söyleşiye başladı.

‘’Bir Doktor Gibi…’’

Markalara nasıl yardımcı olduklarını ve nasıl çalıştıklarını anlatan Demirgil, ‘’Bir doktor gibi önce markanın nabzı ölçülür, problem tespiti yapılır, sonra tedaviye başlanır. Tabii marka algısı ani işleyen bir durum değildir, kısa zamanda dönüş alınamaz’’ diye konuştu.

Herhangi bir halkla ilişkiler ajansının markaların imajlarını nasıl oluşturdukları hakkında ‘’Markaların bir hedef kitlesi, oluşturmak istediği algıları gibi hedefleri var ve biz markaları o hedeflere ulaştırmaya çalışıyoruz’’ diyen Demirgil, bir Halkla İlişkiler Uzmanı’nın sürekli yaratıcı, atik, 24 saat ulaşılabilir, öğrenmeye açık, geniş network sahibi, girişken ve entelektüel olması gibi özelliklere sahip olmasının önemini anlattı.

Pandemi öncesi ve sonrası müşteri ilişkileri konusuna değinen Demirgil, “Pandemide iş tanımı ya da iş yerleri değil; insanın düşünce yapısı ve bakış açısı da değiştiği için var olan bazı bilgilerimizi yenilememiz gerekti” dedi.

‘’Bilgiye Aç Olmak Çok Önemli’’

Öğrencilere tavsiyelerde bulunan Demirgil, devamlı tetikte olmanın, birden fazla işi aynı anda yapabiliyor olmanın, reklamcılık ve pazarlama alanında merakın, her şeyi öğrenmek için çabalamanın ve her bilgiye aç olmanın çok önemli olduğunu vurguladı.

Söyleşi sonunda Kağan Demirgil’e Doç. Dr. Hülya Semiz Türkoğlu, Öğr. Gör. Dr. Esma Sancar ve Öğr. Gör. Fatih Özkoyuncu tarafından teşekkür belgesi takdim edildi.

Etiket: ajans dijital kalemiletişim atölyesikağan demirgil
Önceki Gönderi

‘Marcel Proust Türkiye’de’ Etkinliği Düzenledi

Sonraki Gönderi

Öğrencilerin Yapabileceği Yeni Nesil İşler: Sosyal Medya Yönetimi

Sonraki Gönderi
Öğrencilerin Yapabileceği Yeni Nesil İşler: Sosyal Medya Yönetimi

Öğrencilerin Yapabileceği Yeni Nesil İşler: Sosyal Medya Yönetimi

HABER KATEGORİLERİ

  • Bilim
  • Eğitim
  • English
  • Foto Galeri
  • Genel
  • İletim
  • İstanbul
  • İstanbul Üniversitesi
  • İÜ İletişim Fakültesi
  • İÜWEBTV
  • Köşe Yazıları
  • Kültür-Sanat
  • Manset Haber
  • Manset Yani
  • Sağlık
  • Spor
  • Teknoloji
  • Yaşam

ÖNE ÇIKAN KONULAR

Atatürk basketbol berk balcı bilim deprem ece özdemir ekonomi erasmus film futbol iletim iletim gazetesi iletişim iletişim fakültesi atölyeleri istanbul istanbul üniversitesi istanbul üniversitesi iletişim fakültesi iü iü iletişim fakültesi iüwebtv kültür sanat medya melek öztürk mesut aytekin mezuniyet Nazlı Aygen prof. dr. ergün yolcu Prof. Dr. Mahmut Ak psikoloji radyo iletişim sanat sağlık sena sandıkçı sergi sevgi şahin sinema siyasal bilgiler fakültesi sosyal medya spor teknoloji TRT trt geleceğin iletişimcileri yarışması ömer iğrek özgür recep kocaoğlu İletişim Fakültesi

Son Haberler

  • 16. TRT Uluslararası Belgesel Ödülleri Başlıyor
  • Radyo Televizyon Sinema Bölüm Başkanları ve Radyo Televizyon Eğitimin Geleceği ve Sektör İş Birlikleri Çalıştayı Düzenlendi.
  • Üç Ayaklı Kedinin İzinde: 18. İstanbul Bienali

Kategoriler

  • Bilim
  • Eğitim
  • English
  • Foto Galeri
  • Genel
  • İletim
  • İstanbul
  • İstanbul Üniversitesi
  • İÜ İletişim Fakültesi
  • İÜWEBTV
  • Köşe Yazıları
  • Kültür-Sanat
  • Manset Haber
  • Manset Yani
  • Sağlık
  • Spor
  • Teknoloji
  • Yaşam
  • İletim Arşiv
  • Künye
  • İletişim

İstanbul Üniversitesi İletşim Fakültesi İletim Gazetesi / © 2022

Tekrar Hoşgeldiniz!

Aşağıdaki hesabınıza giriş yapınız

Şifreni mi unuttun?

Lütfen Şifrenizi Alınız

Şifrenizi sıfırlamak için lütfen kullanıcı adınızı veya e-posta adresinizi giriniz.

Giriş Yapmak
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle

İstanbul Üniversitesi İletşim Fakültesi İletim Gazetesi / © 2022