İstanbul İletişim Konuşmaları sektörün önde gelen deneyimli isimlerini akademi çatısı altında öğrenciler ile buluşturmaya devam ediyor. Öğr. Gör. Fatih Özkoyuncu moderatörlüğündeki etkinliğin konuğu Fikret Ajans kurucu ortağı ve stratejist Göktuğ Yücekul olacak.
Reklam sektörünün değişen dinamikleri etkili bir planlama ve strateji belirleme sürecini gerekli ve hatta vazgeçilmez kılıyor. Öğrenci odaklı bir etkinlik serisi olan İstanbul İletişim Konuşmaları bu önemli konuyu sahadan akademiye taşıyor.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğr. Gör. Fatih Özkoyuncu’nun moderatörlüğünü üstleneceği etkinliğe konuk olacak Göktuğ Yücekul, reklam ajanslarının çalışma dinamiklerine ilişkin güncel bilgileri anlatacak.
Stratejik Akıl Reklamda Kendini Göstermeli
İletişim süreçlerinin vazgeçilmez unsuru olan stratejik planlama aşaması, reklam alanında da belirgin bir şekilde varlığını ve önemini gösteriyor. Hem reklam verenler hem de ajanslar açısından stratejik planlama enerji, bütçe ve zaman tasarrufu sağlamasının yanı sıra yapılan işe dair olumlu sonuçların doğmasını sağlıyor.
Sektörde önemli çalışmalara imza atan Göktuğ Yücekul söz konusu süreçlere ilişkin detaylı bilgi verecek ve İletişim Fakültesi öğrencilerinin sorularını cevaplayacak.
Zoom üzerinden gerçekleşecek etkinlik aynı zamanda İÜWEBTV üzerinden de canlı olarak yayınlanacak.
Etkinlik Başlığı: Reklamda Stratejik Planlama
Tarih/Saat: 3 Mart 2021 / 14.00
Moderatör: Öğr. Gör. Fatih Özkoyuncu
Konuk: Göktuğ Yücekul – Fikret Ajans Kurucu Ortağı ve Stratejist
Canlı Yayın İçin;
Zoom Meeting ID: 964 7240 1583
İüwebtv Youtube Kanalı