Salı, Haziran 24, 2025
  • İletim Arşiv
  • Künye
  • İletişim
İletim
  • Anasayfa
  • Eğitim
    • İstanbul Üniversitesi
    • İÜ İletişim Fakültesi
    • Hocalarımızın Kaleminden
  • Bilim
  • Sağlık
  • Kültür-Sanat
  • Yaşam
  • Spor
  • Teknoloji
  • Foto Galeri
  • Giriş
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
İletim
Anasayfa İÜ İletişim Fakültesi

İletişim Konuşmaları’nda Bu Hafta: Reklamda Stratejik Planlama Neden Önemli?

İLETİM Tarafından İLETİM
27 Şubat 2021
içinde İÜ İletişim Fakültesi, Yaşam
0
0
PAYLAŞIM
10
GÖRÜNÜM
Share on FacebookShare on Twitter

İstanbul İletişim Konuşmaları sektörün önde gelen deneyimli isimlerini akademi çatısı altında öğrenciler ile buluşturmaya devam ediyor. Öğr. Gör. Fatih Özkoyuncu moderatörlüğündeki etkinliğin konuğu Fikret Ajans kurucu ortağı ve stratejist Göktuğ Yücekul olacak.

Reklam sektörünün değişen dinamikleri etkili bir planlama ve strateji belirleme sürecini gerekli ve hatta vazgeçilmez kılıyor. Öğrenci odaklı bir etkinlik serisi olan İstanbul İletişim Konuşmaları bu önemli konuyu sahadan akademiye taşıyor.

İlgili Haberler

Marmara’nın Derin ve Sessiz Çığlığı: ‘Derin Marmara’ Belgeseliyle Gün Yüzüne Çıkıyor

Marmara’nın Derin ve Sessiz Çığlığı: ‘Derin Marmara’ Belgeseliyle Gün Yüzüne Çıkıyor

20 Haziran 2025
İstanbul Okul Öncesi Eğitim Şenliği Düzenlendi

İstanbul Okul Öncesi Eğitim Şenliği Düzenlendi

11 Haziran 2025

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğr. Gör. Fatih Özkoyuncu’nun moderatörlüğünü üstleneceği etkinliğe konuk olacak Göktuğ Yücekul, reklam ajanslarının çalışma dinamiklerine ilişkin güncel bilgileri anlatacak.

Stratejik Akıl Reklamda Kendini Göstermeli

İletişim süreçlerinin vazgeçilmez unsuru olan stratejik planlama aşaması, reklam alanında da belirgin bir şekilde varlığını ve önemini gösteriyor. Hem reklam verenler hem de ajanslar açısından stratejik planlama enerji, bütçe ve zaman tasarrufu sağlamasının yanı sıra yapılan işe dair olumlu sonuçların doğmasını sağlıyor.

Sektörde önemli çalışmalara imza atan Göktuğ Yücekul söz konusu süreçlere ilişkin detaylı bilgi verecek ve İletişim Fakültesi öğrencilerinin sorularını cevaplayacak.

Zoom üzerinden gerçekleşecek etkinlik aynı zamanda İÜWEBTV üzerinden de canlı olarak yayınlanacak.

Etkinlik Başlığı: Reklamda Stratejik Planlama

Tarih/Saat: 3 Mart 2021 / 14.00

Moderatör: Öğr. Gör. Fatih Özkoyuncu

Konuk: Göktuğ Yücekul – Fikret Ajans Kurucu Ortağı ve Stratejist

Canlı Yayın İçin;

Zoom Meeting ID: 964 7240 1583

İüwebtv Youtube Kanalı

Önceki Gönderi

Bilimsel Etkinlikler Dizisi’nde TÜBİTAK Tarafından Kabul Edilen İlk Sinema Projesi Konuşuldu

Sonraki Gönderi

Dijital Dünyada İletişim Yönetimine Stratejik Bakış: “Dijital İletişim Yönetimi”

Sonraki Gönderi
Dijital Dünyada İletişim Yönetimine Stratejik Bakış: “Dijital İletişim Yönetimi”

Dijital Dünyada İletişim Yönetimine Stratejik Bakış: “Dijital İletişim Yönetimi”

HABER KATEGORİLERİ

  • Bilim
  • Eğitim
  • English
  • Foto Galeri
  • Genel
  • İletim
  • İstanbul
  • İstanbul Üniversitesi
  • İÜ İletişim Fakültesi
  • İÜWEBTV
  • Köşe Yazıları
  • Kültür-Sanat
  • Manset Haber
  • Manset Yani
  • Sağlık
  • Spor
  • Teknoloji
  • Yaşam

ÖNE ÇIKAN KONULAR

10 Kasım Atatürk atölye basketbol belgesel bilim deprem Dr. Öğr. Üyesi Ümit Sarı ekonomi erasmus eğitim film futbol iletim iletim gazetesi iletişim iletişim fakültesi atölyeleri istanbul istanbul üniversitesi istanbul üniversitesi iletişim fakültesi iü iü iletişim fakültesi iüwebtv kadın kültür sanat medya mezuniyet prof. dr. ergün yolcu Prof. Dr. Mahmut Ak psikoloji radyo radyo iletişim sanat sağlık sergi sevgi şahin sinema siyasal bilgiler fakültesi sosyal medya spor tarih teknoloji tercih ve tanıtım günleri yapayzeka İletişim Fakültesi

ÖNE ÇIKAN HABERLER

  • Yarım Asırlık Bir Dev : Sezen Aksu

    Yarım Asırlık Bir Dev : Sezen Aksu

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0
  • İlk Türk Futbol Takımı: Black Stockings FC (Siyah Çoraplılar)

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0
  • Kamondo Merdivenleri’nin Bilinmeyen Hikayesi

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0
  • Tarihten 4 İlginç Bilgi

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0
  • Psikoloji Tutkunlarının İzlemesi Gereken 7 Film

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0

Bizi sosyal medyada takip edin

Son Haberler

  • Kitaba Mülkiyet Kazandıran Sanat: Ekslibris
  • Marmara’nın Derin ve Sessiz Çığlığı: ‘Derin Marmara’ Belgeseliyle Gün Yüzüne Çıkıyor
  • Fenerbahçe’nin Simgesi: Sarı Kanarya Nereden Geliyor?

Kategoriler

  • Bilim
  • Eğitim
  • English
  • Foto Galeri
  • Genel
  • İletim
  • İstanbul
  • İstanbul Üniversitesi
  • İÜ İletişim Fakültesi
  • İÜWEBTV
  • Köşe Yazıları
  • Kültür-Sanat
  • Manset Haber
  • Manset Yani
  • Sağlık
  • Spor
  • Teknoloji
  • Yaşam

Özel Haberler

Kitaba Mülkiyet Kazandıran Sanat: Ekslibris

Kitaba Mülkiyet Kazandıran Sanat: Ekslibris

24 Haziran 2025
Marmara’nın Derin ve Sessiz Çığlığı: ‘Derin Marmara’ Belgeseliyle Gün Yüzüne Çıkıyor

Marmara’nın Derin ve Sessiz Çığlığı: ‘Derin Marmara’ Belgeseliyle Gün Yüzüne Çıkıyor

20 Haziran 2025
Fenerbahçe’nin Simgesi: Sarı Kanarya Nereden Geliyor?

Fenerbahçe’nin Simgesi: Sarı Kanarya Nereden Geliyor?

16 Haziran 2025
  • İletim Arşiv
  • Künye
  • İletişim

İstanbul Üniversitesi İletşim Fakültesi İletim Gazetesi / © 2022

Tekrar Hoşgeldiniz!

Aşağıdaki hesabınıza giriş yapınız

Şifreni mi unuttun?

Lütfen Şifrenizi Alınız

Şifrenizi sıfırlamak için lütfen kullanıcı adınızı veya e-posta adresinizi giriniz.

Giriş Yapmak
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle

İstanbul Üniversitesi İletşim Fakültesi İletim Gazetesi / © 2022