Cuma, Temmuz 18, 2025
  • İletim Arşiv
  • Künye
  • İletişim
İletim
  • Anasayfa
  • Eğitim
    • İstanbul Üniversitesi
    • İÜ İletişim Fakültesi
    • Hocalarımızın Kaleminden
  • Bilim
  • Sağlık
  • Kültür-Sanat
  • Yaşam
  • Spor
  • Teknoloji
  • Foto Galeri
  • Giriş
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
İletim
Anasayfa Genel

Twitter’da kamuoyu nasıl oluşur?

İLETİM Tarafından İLETİM
17 Şubat 2022
içinde Genel, İÜWEBTV
0
Twitter’da kamuoyu nasıl oluşur?
0
PAYLAŞIM
69
GÖRÜNÜM
Share on FacebookShare on Twitter

Haber: Kasım Sarsılmaz

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Uğur Gündüz ve ekibinin hazırlayıp sunduğu Dijital İstanbul’un yeni içerikleri yayınlanmaya devam ediyor.

İlgili Haberler

Geleceğin İletişimcileri Mezun Oldu

Geleceğin İletişimcileri Mezun Oldu

9 Temmuz 2025
İÜ İletişim Fakültesi’nin TRT Belgesel Ödüllü Yönetmeni Mert Kartal: “Köyümdeki birinin anlamayacağı bir film yapmam!”

İÜ İletişim Fakültesi’nin TRT Belgesel Ödüllü Yönetmeni Mert Kartal: “Köyümdeki birinin anlamayacağı bir film yapmam!”

25 Haziran 2025

İÜ Web Tv’de yayınlanan (iuwebtv) içeriklerin bu bölümünde Prof. Gündüz, “Twitter’da Kamuoyu Nasıl Oluşur” ve “Fikirler ile Duyguların Twitter’da Nasıl Ölçülür” üzerine izleyicilere bilgiler veriyor.

Kendi Gündemini Oluşturabilen Mecra

Etkileşim kavramını bireylerin karşılıklı bir şekilde birbirleriyle ileti alışverişinde bulunmaları olarak tanımlayan Prof. Gündüz,  yeni medyanın en önemli özelliklerinden birisinin iletişim sürecinde bireylerin birbirleriyle etkileşimine olanak sağlaması olduğunu söyledi.  Prof. Gündüz, “Etkileşim özelliği sayesinde bireyler medya mesajlarına kişisel yorumlarını ekleyerek onları yeniden üretebilmekte ya da söz konusu medya mesajlarını paylaşarak ya da Retweet ederek yeniden dolaşıma sokabilmektedirler.” dedi.

Twitter 2006’da kurulduğu ilk andan beri dünyada önde gelen mikroblog sitesi olarak kabul görüyor. Prof. Gündüz’e göre, Twitter sosyal ağlar içerisinde anındalık ve kullanıcı etkileşimi özelliklerini en gözde mecrası olarak tanımlanabilir. Twitter’ın bu özelliğiyle birçok dijital mecradan ayrıştığını belirten Prof. Gündüz, “diğer bir değişle Twitter sahip olduğu hız ve etkileşimselliğiyle kendi gündemini kullanıcılarıyla oluşturabilen mecra konumundadır.”

https://youtu.be/yJQGqJ_inQE
Etiket: dijital istanbulİletişim FakültesiiüwebtvProf. Dr. Uğur Gündüztwitter
Önceki Gönderi

Gazeteci-Televizyoncu Mesut Yar: Çizgi Dışı Kalarak Farkı Yakalayabilirsiniz

Sonraki Gönderi

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Mezunlarla İlişkiler Ofisi açıldı

Sonraki Gönderi
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Mezunlarla İlişkiler Ofisi açıldı

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Mezunlarla İlişkiler Ofisi açıldı

HABER KATEGORİLERİ

  • Bilim
  • Eğitim
  • English
  • Foto Galeri
  • Genel
  • İletim
  • İstanbul
  • İstanbul Üniversitesi
  • İÜ İletişim Fakültesi
  • İÜWEBTV
  • Köşe Yazıları
  • Kültür-Sanat
  • Manset Haber
  • Manset Yani
  • Sağlık
  • Spor
  • Teknoloji
  • Yaşam

ÖNE ÇIKAN KONULAR

10 Kasım Atatürk atölye basketbol belgesel bilim deprem Dr. Öğr. Üyesi Ümit Sarı ekonomi erasmus eğitim film futbol iletim iletim gazetesi iletişim iletişim fakültesi atölyeleri istanbul istanbul üniversitesi istanbul üniversitesi iletişim fakültesi iü iü iletişim fakültesi iüwebtv kadın kültür sanat medya mezuniyet prof. dr. ergün yolcu Prof. Dr. Mahmut Ak psikoloji radyo radyo iletişim sanat sağlık sergi sevgi şahin sinema siyasal bilgiler fakültesi sosyal medya spor tarih teknoloji tercih ve tanıtım günleri yapayzeka İletişim Fakültesi

ÖNE ÇIKAN HABERLER

  • Yarım Asırlık Bir Dev : Sezen Aksu

    Yarım Asırlık Bir Dev : Sezen Aksu

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0
  • İlk Türk Futbol Takımı: Black Stockings FC (Siyah Çoraplılar)

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0
  • Kamondo Merdivenleri’nin Bilinmeyen Hikayesi

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0
  • Tarihten 4 İlginç Bilgi

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0
  • Psikoloji Tutkunlarının İzlemesi Gereken 7 Film

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0

Bizi sosyal medyada takip edin

Son Haberler

  • Geleceğin İletişimcileri Mezun Oldu
  • Prof. Dr. Şener Üşümezsoy: Felaketi büyüten bilgi eksikliği ve korku kültürüdür
  • İÜ İletişim Fakültesi’nin TRT Belgesel Ödüllü Yönetmeni Mert Kartal: “Köyümdeki birinin anlamayacağı bir film yapmam!”

Kategoriler

  • Bilim
  • Eğitim
  • English
  • Foto Galeri
  • Genel
  • İletim
  • İstanbul
  • İstanbul Üniversitesi
  • İÜ İletişim Fakültesi
  • İÜWEBTV
  • Köşe Yazıları
  • Kültür-Sanat
  • Manset Haber
  • Manset Yani
  • Sağlık
  • Spor
  • Teknoloji
  • Yaşam

Özel Haberler

Geleceğin İletişimcileri Mezun Oldu

Geleceğin İletişimcileri Mezun Oldu

9 Temmuz 2025
Prof. Dr. Şener Üşümezsoy: Felaketi büyüten bilgi eksikliği ve korku kültürüdür

Prof. Dr. Şener Üşümezsoy: Felaketi büyüten bilgi eksikliği ve korku kültürüdür

8 Temmuz 2025
İÜ İletişim Fakültesi’nin TRT Belgesel Ödüllü Yönetmeni Mert Kartal: “Köyümdeki birinin anlamayacağı bir film yapmam!”

İÜ İletişim Fakültesi’nin TRT Belgesel Ödüllü Yönetmeni Mert Kartal: “Köyümdeki birinin anlamayacağı bir film yapmam!”

25 Haziran 2025
  • İletim Arşiv
  • Künye
  • İletişim

İstanbul Üniversitesi İletşim Fakültesi İletim Gazetesi / © 2022

Tekrar Hoşgeldiniz!

Aşağıdaki hesabınıza giriş yapınız

Şifreni mi unuttun?

Lütfen Şifrenizi Alınız

Şifrenizi sıfırlamak için lütfen kullanıcı adınızı veya e-posta adresinizi giriniz.

Giriş Yapmak
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle

İstanbul Üniversitesi İletşim Fakültesi İletim Gazetesi / © 2022