Haber: Mutlu Bilge
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü öğrencileri Barış Şahin, Zeynep Sude Yılmaz ve Melisa Şahin, Boğaziçi Üniversitesi’nin dijital pazarlama yarışması Digital Up’ta 4.’lük ödülü aldı.
Çeşitli üniversitelerden 220 grubun katıldığı yarışmada, İletişim Fakültesi öğrencileri, “Kullanmadığın Kıyafetlerini Loop’ladın Mı?” kampanyasıyla ödül kazandı. H&M ve Mövenpick’in sponsorluğunda yaklaşık 1,5 ay süren yarışmanın ön eleme, yarı final ve final etaplarını başarıyla tamamlayan Barış Şahin, Zeynep Sude Yılmaz ve Melisa Şahin, staj imkânı, hediye çeki ve üstün başarı sertifikasıyla ödüllendirildi.
Yarışmada tüm adaylar, yaratıcı fikirlerini dijital ortamlarda etkili şekilde ifade etmeyi amaçladıkları çalışmalarında, “sürdürülebilirlik” temasıyla “kıyafet geri dönüşümü”nü ele aldı. Yarışmacılar, ön elemede verilen dijital pazarlama vakasını çözecek fikirlerini sunarken, yarı final etabında H&M’in verdiği proje üzerinden dijital pazarlama kampanyası oluşturarak “landing page” hazırladı. Final etabında ise aynı projeyle ilgili olarak Youtube için 10-15 saniyelik kısa reklam videoları, Instagram için de belli sayıda post tasarladılar.
Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü tarafından düzenlenen Digital Up, yarışmacılara, dijital pazarlama araçlarını yaratıcı fikirler eşliğinde etkin şekilde kullandırarak, dijital pazarlama deneyimi kazandırmayı amaçlıyor.