Çarşamba, Haziran 25, 2025
  • İletim Arşiv
  • Künye
  • İletişim
İletim
  • Anasayfa
  • Eğitim
    • İstanbul Üniversitesi
    • İÜ İletişim Fakültesi
    • Hocalarımızın Kaleminden
  • Bilim
  • Sağlık
  • Kültür-Sanat
  • Yaşam
  • Spor
  • Teknoloji
  • Foto Galeri
  • Giriş
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
İletim
Anasayfa İÜ İletişim Fakültesi

İletişim Fakültesi Öğrencileri, Dijital Pazarlama Yarışması Digital Up’ta ödül aldı

İLETİM Tarafından İLETİM
25 Nisan 2022
içinde İÜ İletişim Fakültesi
0
İletişim Fakültesi Öğrencileri,  Dijital Pazarlama Yarışması Digital Up’ta ödül aldı
0
PAYLAŞIM
109
GÖRÜNÜM
Share on FacebookShare on Twitter

Haber: Mutlu Bilge

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü öğrencileri Barış Şahin, Zeynep Sude Yılmaz ve Melisa Şahin, Boğaziçi Üniversitesi’nin dijital pazarlama yarışması Digital Up’ta 4.’lük ödülü aldı.

İlgili Haberler

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi “Education and Communication: Being & Becoming Citizens in An Interconnected World” Konferansına Ev Sahipliği Yapacak

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi “Education and Communication: Being & Becoming Citizens in An Interconnected World” Konferansına Ev Sahipliği Yapacak

10 Haziran 2025
İletişim Fakültesi Dekanları Çanakkale’de Toplandı

İletişim Fakültesi Dekanları Çanakkale’de Toplandı

30 Mayıs 2025

Çeşitli üniversitelerden 220 grubun katıldığı yarışmada, İletişim Fakültesi öğrencileri, “Kullanmadığın Kıyafetlerini Loop’ladın Mı?” kampanyasıyla ödül kazandı. H&M ve Mövenpick’in sponsorluğunda yaklaşık 1,5 ay süren yarışmanın ön eleme, yarı final ve final etaplarını başarıyla tamamlayan Barış Şahin, Zeynep Sude Yılmaz ve Melisa Şahin, staj imkânı, hediye çeki ve üstün başarı sertifikasıyla ödüllendirildi.

Yarışmada tüm adaylar, yaratıcı fikirlerini dijital ortamlarda etkili şekilde ifade etmeyi amaçladıkları çalışmalarında, “sürdürülebilirlik” temasıyla “kıyafet geri dönüşümü”nü ele aldı. Yarışmacılar, ön elemede verilen dijital pazarlama vakasını çözecek fikirlerini sunarken, yarı final etabında H&M’in verdiği proje üzerinden dijital pazarlama kampanyası oluşturarak “landing page” hazırladı. Final etabında ise aynı projeyle ilgili olarak Youtube için 10-15 saniyelik kısa reklam videoları, Instagram için de belli sayıda post tasarladılar.  

Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü tarafından düzenlenen Digital Up, yarışmacılara, dijital pazarlama araçlarını yaratıcı fikirler eşliğinde etkin şekilde kullandırarak, dijital pazarlama deneyimi kazandırmayı amaçlıyor.

Önceki Gönderi

Bangladeş Demiryolları Bakanı İstanbul’u ziyaret etti

Sonraki Gönderi

Geleceğin sporunda büyük başarı

Sonraki Gönderi
Geleceğin sporunda büyük başarı

Geleceğin sporunda büyük başarı

HABER KATEGORİLERİ

  • Bilim
  • Eğitim
  • English
  • Foto Galeri
  • Genel
  • İletim
  • İstanbul
  • İstanbul Üniversitesi
  • İÜ İletişim Fakültesi
  • İÜWEBTV
  • Köşe Yazıları
  • Kültür-Sanat
  • Manset Haber
  • Manset Yani
  • Sağlık
  • Spor
  • Teknoloji
  • Yaşam

ÖNE ÇIKAN KONULAR

10 Kasım Atatürk atölye basketbol belgesel bilim deprem Dr. Öğr. Üyesi Ümit Sarı ekonomi erasmus eğitim film futbol iletim iletim gazetesi iletişim iletişim fakültesi atölyeleri istanbul istanbul üniversitesi istanbul üniversitesi iletişim fakültesi iü iü iletişim fakültesi iüwebtv kadın kültür sanat medya mezuniyet prof. dr. ergün yolcu Prof. Dr. Mahmut Ak psikoloji radyo radyo iletişim sanat sağlık sergi sevgi şahin sinema siyasal bilgiler fakültesi sosyal medya spor tarih teknoloji tercih ve tanıtım günleri yapayzeka İletişim Fakültesi

ÖNE ÇIKAN HABERLER

  • Yarım Asırlık Bir Dev : Sezen Aksu

    Yarım Asırlık Bir Dev : Sezen Aksu

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0
  • İlk Türk Futbol Takımı: Black Stockings FC (Siyah Çoraplılar)

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0
  • Kamondo Merdivenleri’nin Bilinmeyen Hikayesi

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0
  • Tarihten 4 İlginç Bilgi

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0
  • Psikoloji Tutkunlarının İzlemesi Gereken 7 Film

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0

Bizi sosyal medyada takip edin

Son Haberler

  • Kitaba Mülkiyet Kazandıran Sanat: Ekslibris
  • Marmara’nın Derin ve Sessiz Çığlığı: ‘Derin Marmara’ Belgeseliyle Gün Yüzüne Çıkıyor
  • Fenerbahçe’nin Simgesi: Sarı Kanarya Nereden Geliyor?

Kategoriler

  • Bilim
  • Eğitim
  • English
  • Foto Galeri
  • Genel
  • İletim
  • İstanbul
  • İstanbul Üniversitesi
  • İÜ İletişim Fakültesi
  • İÜWEBTV
  • Köşe Yazıları
  • Kültür-Sanat
  • Manset Haber
  • Manset Yani
  • Sağlık
  • Spor
  • Teknoloji
  • Yaşam

Özel Haberler

Kitaba Mülkiyet Kazandıran Sanat: Ekslibris

Kitaba Mülkiyet Kazandıran Sanat: Ekslibris

24 Haziran 2025
Marmara’nın Derin ve Sessiz Çığlığı: ‘Derin Marmara’ Belgeseliyle Gün Yüzüne Çıkıyor

Marmara’nın Derin ve Sessiz Çığlığı: ‘Derin Marmara’ Belgeseliyle Gün Yüzüne Çıkıyor

20 Haziran 2025
Fenerbahçe’nin Simgesi: Sarı Kanarya Nereden Geliyor?

Fenerbahçe’nin Simgesi: Sarı Kanarya Nereden Geliyor?

16 Haziran 2025
  • İletim Arşiv
  • Künye
  • İletişim

İstanbul Üniversitesi İletşim Fakültesi İletim Gazetesi / © 2022

Tekrar Hoşgeldiniz!

Aşağıdaki hesabınıza giriş yapınız

Şifreni mi unuttun?

Lütfen Şifrenizi Alınız

Şifrenizi sıfırlamak için lütfen kullanıcı adınızı veya e-posta adresinizi giriniz.

Giriş Yapmak
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle

İstanbul Üniversitesi İletşim Fakültesi İletim Gazetesi / © 2022