Salı, Temmuz 1, 2025
  • İletim Arşiv
  • Künye
  • İletişim
İletim
  • Anasayfa
  • Eğitim
    • İstanbul Üniversitesi
    • İÜ İletişim Fakültesi
    • Hocalarımızın Kaleminden
  • Bilim
  • Sağlık
  • Kültür-Sanat
  • Yaşam
  • Spor
  • Teknoloji
  • Foto Galeri
  • Giriş
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
İletim
Anasayfa İÜ İletişim Fakültesi

“Sosyal Medya Yönetimi Takım ve Süreç İşidir”

İLETİM Tarafından İLETİM
13 Mart 2018
içinde İÜ İletişim Fakültesi, Teknoloji
0
“Sosyal Medya Yönetimi Takım ve Süreç İşidir”
0
PAYLAŞIM
8
GÖRÜNÜM
Share on FacebookShare on Twitter

Halil SAÇ, Sedef YUNTÜR

Proje Dükkanı Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Ajansı Kurucusu ve Başkanı Ali Cenk Gülce tarafından 7 Mart Çarşamba günü İletişim Fakültesi Konferans Salonu’nda “Sosyal Medya Eğitimi” verildi. Eğitimde dijital iletişim stratejisi ve pazar yönetimi, dijital itibar ve kriz yönetimi, sosyal medyada insan kaynakları ve şirketlerin gözünden sosyal medya konuları işlendi.

İlgili Haberler

İÜ İletişim Fakültesi’nin TRT Belgesel Ödüllü Yönetmeni Mert Kartal: “Köyümdeki birinin anlamayacağı bir film yapmam!”

İÜ İletişim Fakültesi’nin TRT Belgesel Ödüllü Yönetmeni Mert Kartal: “Köyümdeki birinin anlamayacağı bir film yapmam!”

25 Haziran 2025
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi “Education and Communication: Being & Becoming Citizens in An Interconnected World” Konferansına Ev Sahipliği Yapacak

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi “Education and Communication: Being & Becoming Citizens in An Interconnected World” Konferansına Ev Sahipliği Yapacak

10 Haziran 2025

Gülce, sosyal medya platformlarının iletişim açısından gün geçtikçe önem kazandığını ve bu platformların tüketicileri ikna etmede önemli rol oynadıklarını ifade ederek, Türkiye’nin dijital karnesini değerlendirdi. Youtube, Facebook ve Instagram’ın ilk üç sırada yer alan mecralar olduğunu belirterek, “Sosyal medyayı aktif olarak en fazla kullanan ülkelerden biriyiz. Fakat özgün içerikler üretme konusunda sıkıntı çekiyoruz” dedi.

Marka stratejisi belirlenirken tüm iletişim birimlerinin sorumlulukları belirlenerek hedefe ulaşılması gerektiği konusuna değinen Gülce, “Sosyal medya yönetimi takım ve süreç işidir” vurgusunu yaparak yaşanabilecek olası krizlere karşı her türlü senaryonun mutlaka hazırlanması ve bu senaryoların sürekli güncellenmesi gerektiğini belirtti.

“İyi İzlenim Bırakmak İçin Mesleki Birikimlerinizi Paylaşın”

Gülce, günümüzde kurumların işe alımlarında adayların sosyal medya hesaplarını büyük ölçüde dikkate aldığını ve sosyal platformlarda paylaşım yapılırken dikkatli davranılması konusunda öğrencileri uyardı. Etkinlikte öğrencilerin sosyal medya hesaplarının işe alım süreci için uygun olup olmadığının simülasyonu yapılarak, örnekler üzerinden uygun bir sosyal medya hesabının nasıl olması gerektiği konusu ele alındı. İyi bir izlenim bırakmak için mesleki birikimlerin sosyal medya hesaplarına yansıtılması, dini-siyasi yorumlardan ise kaçınılması gerektiği ifade edildi.

Etkinlik Prof. Dr. Nilüfer Sezer’in Ali Cenk Gülce’ye teşekkür belgesini takdim etmesiyle son buldu.





Etiket: ali cenk gülcedijital itibarhalil saçinsan kaynaklarıprazarlama yönetimisosyal medya
Önceki Gönderi

Toplumsal Cinsiyet ve Kadın Konuşuldu

Sonraki Gönderi

Hayatınız Duman Olmasın

Sonraki Gönderi
Hayatınız Duman Olmasın

Hayatınız Duman Olmasın

HABER KATEGORİLERİ

  • Bilim
  • Eğitim
  • English
  • Foto Galeri
  • Genel
  • İletim
  • İstanbul
  • İstanbul Üniversitesi
  • İÜ İletişim Fakültesi
  • İÜWEBTV
  • Köşe Yazıları
  • Kültür-Sanat
  • Manset Haber
  • Manset Yani
  • Sağlık
  • Spor
  • Teknoloji
  • Yaşam

ÖNE ÇIKAN KONULAR

10 Kasım Atatürk atölye basketbol belgesel bilim deprem Dr. Öğr. Üyesi Ümit Sarı ekonomi erasmus eğitim film futbol iletim iletim gazetesi iletişim iletişim fakültesi atölyeleri istanbul istanbul üniversitesi istanbul üniversitesi iletişim fakültesi iü iü iletişim fakültesi iüwebtv kadın kültür sanat medya mezuniyet prof. dr. ergün yolcu Prof. Dr. Mahmut Ak psikoloji radyo radyo iletişim sanat sağlık sergi sevgi şahin sinema siyasal bilgiler fakültesi sosyal medya spor tarih teknoloji tercih ve tanıtım günleri yapayzeka İletişim Fakültesi

ÖNE ÇIKAN HABERLER

  • Yarım Asırlık Bir Dev : Sezen Aksu

    Yarım Asırlık Bir Dev : Sezen Aksu

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0
  • İlk Türk Futbol Takımı: Black Stockings FC (Siyah Çoraplılar)

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0
  • Kamondo Merdivenleri’nin Bilinmeyen Hikayesi

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0
  • Tarihten 4 İlginç Bilgi

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0
  • Psikoloji Tutkunlarının İzlemesi Gereken 7 Film

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0

Bizi sosyal medyada takip edin

Son Haberler

  • İÜ İletişim Fakültesi’nin TRT Belgesel Ödüllü Yönetmeni Mert Kartal: “Köyümdeki birinin anlamayacağı bir film yapmam!”
  • Dijital Çağda Gazetecilik
  • Kitaba Mülkiyet Kazandıran Sanat: Ekslibris

Kategoriler

  • Bilim
  • Eğitim
  • English
  • Foto Galeri
  • Genel
  • İletim
  • İstanbul
  • İstanbul Üniversitesi
  • İÜ İletişim Fakültesi
  • İÜWEBTV
  • Köşe Yazıları
  • Kültür-Sanat
  • Manset Haber
  • Manset Yani
  • Sağlık
  • Spor
  • Teknoloji
  • Yaşam

Özel Haberler

İÜ İletişim Fakültesi’nin TRT Belgesel Ödüllü Yönetmeni Mert Kartal: “Köyümdeki birinin anlamayacağı bir film yapmam!”

İÜ İletişim Fakültesi’nin TRT Belgesel Ödüllü Yönetmeni Mert Kartal: “Köyümdeki birinin anlamayacağı bir film yapmam!”

25 Haziran 2025
Dijital Çağda Gazetecilik

Dijital Çağda Gazetecilik

25 Haziran 2025
Kitaba Mülkiyet Kazandıran Sanat: Ekslibris

Kitaba Mülkiyet Kazandıran Sanat: Ekslibris

24 Haziran 2025
  • İletim Arşiv
  • Künye
  • İletişim

İstanbul Üniversitesi İletşim Fakültesi İletim Gazetesi / © 2022

Tekrar Hoşgeldiniz!

Aşağıdaki hesabınıza giriş yapınız

Şifreni mi unuttun?

Lütfen Şifrenizi Alınız

Şifrenizi sıfırlamak için lütfen kullanıcı adınızı veya e-posta adresinizi giriniz.

Giriş Yapmak
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle

İstanbul Üniversitesi İletşim Fakültesi İletim Gazetesi / © 2022