İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Yönetimi ve Öğretim Üyeleri ile Fakülte Dış Danışma Kurulu Üyeleri bir araya geldi. Toplantıda İletişim Fakültesi Dış Danışma Kurulu Üyeleri akademi-sektör birlikteliğinin daha güçlü hale getirilmesine yönelik görüşlerini paylaştı.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi’nin köklü tarihi ve deneyimini yeni uygulama ve teknolojilerle harmanlayarak öğrencilerin beklentilerine daha iyi cevap verebilmesi için düzenlenen toplantıda İÜ İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Abdullah Özkan, Dekan Yardımcıları Prof. Dr. Ali Murat Vural ve Doç. Dr. Ümit Sarı, Gazetecilik Bölüm Başkanı Prof. Dr. Murat Özgen, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölüm Başkanı Ece Karadoğan Doruk, Radyo Televizyon ve Sinema Bölüm Başkan Yardımcısı Doç. Dr. Özlem Arda ve mezunlardan oluşan Dış Danışma Kurulu Üyeleri bir araya geldi.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Abdullah Özkan“gençleri işin içine katmayı ve onlara mutlu olacakları bir mecra sunmayı hedefliyoruz” diyerek Dış Danışma Kurulu Üyeleri ile bir araya gelmenin ve fikirlerini dinlemenin önemli ve memnuniyet verici olduğunu ifade etti.
TRT Washington Muhabiri Ali Artmaz, “Mezunlarımız ile Yaşam Koçluğu Projesi” kapsamında sektörde yer alan mezunlarımızın videolarını dolaşıma sokarak, her öğrenci için sektörde çalışan bir mezunun kariyer planlamasında yardımcı olması gerektiğini söyledi.
THY Marka Müdürü Ayşe Sarı, dil ve staj imkânlarının fakülte tarafından sağlanmasının faydalı olacağına dikkat çekti. Sarı, yeni kuşağın okumaktan değil izlemekten keyif aldığı gerçeğini göz önünde bulundurarak görsele verilen önemin artırılması gerektiğine vurgu yaptı. Yeni öğrencilerin analizini yapmanın, beklentileri tespit etmede fayda sağlayacağını belirtti.
Turkcell İç İletişim ve İşveren Markası Bölüm Yöneticisi Caner Baykara, hedefledikleri Z kuşağı için rebranding çalışmalarının yoğunlaştırılmasının süreçlere katkı sağlayacağını ifade etti.
Shell Kurumsal İletişim Direktörü Meltem Okyar Perdeci, mezunlar datası oluşturulması gerektiğini ve bu sayede okulda öğrenilenlerin gerçek hayattaki yansımalarını gösterebilmenin önemi üzerinde durdu.
İtibar Enstitüsü’nden Orhan Samast, itibar yönetiminin zenginleştirilmesi için atılması gereken adımlara yönelik noktaların altını çizdi.
Nestlé Türkiye İletişim Ve Kurumsal İlişkiler Müdürü İrem Erdoğan, öğrencilerden oluşturulacak proje ekiplerinin mesleki gelişim açısından önemli olduğunu vurguladı.
Lorbi PR Genel Müdürü Mustafa Kaya, İletişim Fakültesi’nin tercih edilme başarısını göz önünde bulundurarak, öğrencilere farklı nosyonlar ekleyebilmenin önemini belirtti.
Ata Holding Koordinatörü ve Ata Holding İştirakleri Yönetim Kurulu Üyesi Tuncer Köklü, müfredata iş dünyası ile ilgili derslerin eklenmesi ve öğrencilerin mezun olduktan sonra bu dile yabancı olmalarının önlenmesi konusunda görüşlerini dile getirdi.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dış Danışma Kurulu Toplantıları eğitim-öğretim kalitesinin artırılması, öğrencilerin ihtiyaçlarının tespit edilmesi ve imkânların iyileştirilmesi amacıyla düzenli olarak yapılıyor ve alanında uzman isimlerden sektöre dair görüşler alınarak raporlar hazırlanıyor.