Cuma, Haziran 20, 2025
  • İletim Arşiv
  • Künye
  • İletişim
İletim
  • Anasayfa
  • Eğitim
    • İstanbul Üniversitesi
    • İÜ İletişim Fakültesi
    • Hocalarımızın Kaleminden
  • Bilim
  • Sağlık
  • Kültür-Sanat
  • Yaşam
  • Spor
  • Teknoloji
  • Foto Galeri
  • Giriş
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
İletim
Anasayfa İstanbul Üniversitesi

Marketing 6.18 Zirvesi Gerçekleştirildi

İLETİM Tarafından İLETİM
19 Aralık 2018
içinde İstanbul Üniversitesi
0
Marketing 6.18 Zirvesi Gerçekleştirildi
0
PAYLAŞIM
6
GÖRÜNÜM
Share on FacebookShare on Twitter

Murat KASAP, Hande Nur OCAK, SÜMEYYE YAĞCI
Fotoğraf: Celil KURŞUN

İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Girişimcilik Kulübü tarafından gerçekleştirilen Marketing 6.18 Zirvesi, 15 Aralık günü Ord. Prof. Dr. Cemil Birsel Konferans Salonu’nda düzenlendi. Pazarlama ve girişimcilik perspektiflerini birleştirerek Nöromarketing, Think Marketing, Brand Marketing, Dijital Marketing, Artificial Intelligence ve Growth Hacking gibi konuların uzmanlarıyla, pazarlama dünyasının 360 derece ele alındığı bir organizasyon oldu.

İlgili Haberler

Radyo Tiyatrosu Projesiyle Görme Engelli Çocuklara Erişilebilir Sanat Deneyimi

Radyo Tiyatrosu Projesiyle Görme Engelli Çocuklara Erişilebilir Sanat Deneyimi

11 Haziran 2025
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi “Education and Communication: Being & Becoming Citizens in An Interconnected World” Konferansına Ev Sahipliği Yapacak

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi “Education and Communication: Being & Becoming Citizens in An Interconnected World” Konferansına Ev Sahipliği Yapacak

10 Haziran 2025

İnternette bir ürünü satmak veya tanıtmak üzere yapılan her türlü faaliyetin dijital pazarlama stratejisi olarak anıldığını ve sosyal medyada yer almanın her marka için önem arz ettiğini belirten dijital pazarlama, SEO ve Google Analytics Uzmanı Yılmaz Bozan, “Markaların dijital platformlara entegre olması gerekiyor. Markaların dijital platformlarda tanıtımı günümüzde oldukça önemli. Tanıtım veya satış yapmak için yapılması gereken birçok işlem var” dedi ve  arama motorlarında yer alan SEO’nun önemine vurgu yaptı.

Takipçilerinizi Arttırmak İçin Yapılması Gerekenler

Bozan, dijital ortamda reklam yapmanın dışarda afişler ile reklam yapmaktan çok daha kolay olduğuna değinip, “Dijital ortamda reklam yapacağınız zaman hedeflediğiniz kitleyi rahatlıkla seçip ona göre reklam yapabilirsiniz. Dijital ortamda reklam yaparken telefon ve tablet gibi cihazlarda parmağın daha kolay ulaşabileceği yerlere yani tıklanması daha kolay olan bölgelere reklam verilir. Reklam verirken renkten tutun yaptığınız dizayna kadar her şey çok önemli. Ayrıca dijital ortamda sizi takip edenlerin sayısını arttırmak istiyorsanız hashtag, düzenli paylaşım, güncel olmak, önerilen arkadaşları ve liderleri takip etmek, diğer sosyal ağlardan destek alma gibi işlemler yapmanız gerekmektedir” diyerek sözlerini tamamladı.

Growth Hacking başlığı ile devam eden organizasyonda Tunca UÇER ( KolayİK), Kaan AKIN ( Hackquarters) ve Sinan KELEŞ (Scorp) pazarlama ve girişimcilik perspektifi üzerine söz aldılar. Uçer, ”Girişimcilik risk almaktır. Bu nedenle yapmanız gereken daima test etmek ve uygulamaktır” diyerek katılımcılara tavsiyede bulundu. Fikirleri pazarlamadan önce çeşitli veriler toplayıp analiz ederek en yüksek performansın alınmasının amaçlandığı “Growth Hacking” düşüncesine değinen Akın “ Growth Hacking ,ölçeklendirilebilir süreçtir” ifadesini kullandı.

B2B Dünyası
Özlem KESTİOĞLU ( SAP) ve Gaye OR ( PayU ) “Think Marketing” üzerine konuşmalarını gerçekleştirdiler. Kestioğlu firmadan firmaya pazarlama tekniği olan “B2B” kalıbı ve sektörde dijital uygulamaların kullanımının önemini belirterek konuşmasının ardından katılımcılardan gelen soruları yanıtladı.

Dünyayı Değiştirebilecek Güç: Pazarlama

İş hayatı ve pazarlamanın değeri hakkında konuşan Or, “Pazarlama sadece bir satış aracı değildir. Ürünün tasarım aşamasından başlayıp kullanıcılardan alınan geri dönüşü veriye dönüştürene kadar devam eden süreçtir. Bu sebeple dünyayı değiştirebilecek kelimelerin gücüdür” sözleriyle konuşmasını noktaladı.

Brand başlığı ile Turkcell Pazarlama Direktörü Ömer Barbaros, marka üzerine yaptığı konuşmasında, 1987 yılındaki 26 kiloluk bir bavul örneğinden yola çıktı. Bavulun içindeki eski teknolojik aletleri günümüzdeki formlarıyla karşılaştıran Barbaros, “Ansiklopedi, kasetler, el kameraları gibi aletleri tek bir bavula koysak taşımamız imkansız olurdu fakat artık hepsini elimizdeki 180 gramlık bir telefona sığdırıp taşıyabiliyoruz” diyerek pazarlama, marka ve müşteri konularını ele aldığı konuşmasına devam etti. Barbaros video örnekleri izleterek katılımcılardan gelen soruları yanıtladı.

“Artificial Intelligence” başlığı ile Doç. Dr. Haluk Zülfikar organizasyonun 5. oturumunda söz aldı. Pazarlama dünyasındaki yapay zekâ konusuna değinen Doç. Dr. Zülfikar, “Pazarlama hep bir adım öteden gidiyor” diyerek yapay zekâyla gelinen bu yeni düzlemde pazarlamanın nasıl kesiştiğini anlattı. Video örnekleriyle konuşmasına devam eden Doç. Dr. Zülfikar, öğrencilere tavsiyelerde bulunarak gelen soruları yanıtladı.

Thinkneuro ortağı Eda Ocak, “Nöromarketing” üzerine konuşmasını gerçekleştirdi. Müşteri ve dijital odaklı pazarlama konusuna değinen Ocak, neden nöro-pazarlama? Sorusunu yönelterek, tüketici davranışının altında ne olduğunu, neyi istediğimizi-istemediğimizi ya da istediğimizi zannettiğimizi nasıl oluyor da araştırmacıların anladığını; çeşitli yöntemler ve markalar üzerinden videolu örneklerle anlatarak “Pazarlamanın temeli anlamaktır” dedi.

Organizasyonun sonunda İstanbul Üniversitesi Girişimcilik Kulübü, Twitter üzerinden yaptığı çekilişle 4 konser bileti hediye etti.



Önceki Gönderi

Ülke Tanıtım Günlerinde “Bosna-Hersek”

Sonraki Gönderi

Ayasofya’nın Gizemli Derinliklerine Doğru

Sonraki Gönderi
Ayasofya’nın Gizemli Derinliklerine Doğru

Ayasofya’nın Gizemli Derinliklerine Doğru

HABER KATEGORİLERİ

  • Bilim
  • Eğitim
  • English
  • Foto Galeri
  • Genel
  • İletim
  • İstanbul
  • İstanbul Üniversitesi
  • İÜ İletişim Fakültesi
  • İÜWEBTV
  • Köşe Yazıları
  • Kültür-Sanat
  • Manset Haber
  • Manset Yani
  • Sağlık
  • Spor
  • Teknoloji
  • Yaşam

ÖNE ÇIKAN KONULAR

10 Kasım Atatürk atölye basketbol belgesel bilim deprem Dr. Öğr. Üyesi Ümit Sarı ekonomi erasmus eğitim film futbol iletim iletim gazetesi iletişim iletişim fakültesi atölyeleri istanbul istanbul üniversitesi istanbul üniversitesi iletişim fakültesi iü iü iletişim fakültesi iüwebtv kadın kültür sanat medya mezuniyet prof. dr. ergün yolcu Prof. Dr. Mahmut Ak psikoloji radyo radyo iletişim sanat sağlık sergi sevgi şahin sinema siyasal bilgiler fakültesi sosyal medya spor tarih teknoloji tercih ve tanıtım günleri yapayzeka İletişim Fakültesi

ÖNE ÇIKAN HABERLER

  • Yarım Asırlık Bir Dev : Sezen Aksu

    Yarım Asırlık Bir Dev : Sezen Aksu

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0
  • İlk Türk Futbol Takımı: Black Stockings FC (Siyah Çoraplılar)

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0
  • Kamondo Merdivenleri’nin Bilinmeyen Hikayesi

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0
  • Tarihten 4 İlginç Bilgi

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0
  • Psikoloji Tutkunlarının İzlemesi Gereken 7 Film

    0 paylaşımlar
    Paylaşım 0 Tweet 0

Bizi sosyal medyada takip edin

Son Haberler

  • Fenerbahçe’nin Simgesi: Sarı Kanarya Nereden Geliyor?
  • Radyo Tiyatrosu Projesiyle Görme Engelli Çocuklara Erişilebilir Sanat Deneyimi
  • İstanbul Okul Öncesi Eğitim Şenliği Düzenlendi

Kategoriler

  • Bilim
  • Eğitim
  • English
  • Foto Galeri
  • Genel
  • İletim
  • İstanbul
  • İstanbul Üniversitesi
  • İÜ İletişim Fakültesi
  • İÜWEBTV
  • Köşe Yazıları
  • Kültür-Sanat
  • Manset Haber
  • Manset Yani
  • Sağlık
  • Spor
  • Teknoloji
  • Yaşam

Özel Haberler

Fenerbahçe’nin Simgesi: Sarı Kanarya Nereden Geliyor?

Fenerbahçe’nin Simgesi: Sarı Kanarya Nereden Geliyor?

16 Haziran 2025
Radyo Tiyatrosu Projesiyle Görme Engelli Çocuklara Erişilebilir Sanat Deneyimi

Radyo Tiyatrosu Projesiyle Görme Engelli Çocuklara Erişilebilir Sanat Deneyimi

11 Haziran 2025
İstanbul Okul Öncesi Eğitim Şenliği Düzenlendi

İstanbul Okul Öncesi Eğitim Şenliği Düzenlendi

11 Haziran 2025
  • İletim Arşiv
  • Künye
  • İletişim

İstanbul Üniversitesi İletşim Fakültesi İletim Gazetesi / © 2022

Tekrar Hoşgeldiniz!

Aşağıdaki hesabınıza giriş yapınız

Şifreni mi unuttun?

Lütfen Şifrenizi Alınız

Şifrenizi sıfırlamak için lütfen kullanıcı adınızı veya e-posta adresinizi giriniz.

Giriş Yapmak
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle

İstanbul Üniversitesi İletşim Fakültesi İletim Gazetesi / © 2022