Beyza Nur KIZILDEMİR
İddaa Kurumsal İletişim Direktörü Alp Met, “Marka ve Kurumsal İletişim Stratejisi ve Paydaş Yönetimi” konulu sunumunu 9 Mart’ta gerçekleştirdi.
Ajans İstanbul İletişim’in öncülüğünde düzenlenen etkinlik İÜ İletişim Fakültesi Cep Sineması’nda yapıldı. Alp Met, kurum olarak sektöre nasıl başladıklarından ve kuruluş temellerinden bahsetti. Ölçünün önemini vurgulayan Met, “Ölçemediğiniz bir şeyi yönetemezsiniz” dedi. Kurumsal itibar araştırmasının ne olduğundan bahseden Met, 2 yılda bir tekrarladıkları söz konusu araştırmanın kurum açısından önemine değindi.
“Kurumsal iletişimin en önemli ögesi iç iletişimdir” diyen Met, iç iletişimi sağlamak adına yaptıkları çalışmalardan da söz etti. Met, kriz yönetiminin nasıl yapılması ve hangi aşamalara tabi olması gerektiğini de anlattı. Oluşturulan kriz komitesinin seçimine özen gösterilmesini söyleyen Met, “Kolektif akıl her zaman üstündür” dedi.
“Hikayenizin Olması Lazım”
“rakipbul.com” sitesinin kuruluş hikayesini anlatan Met, büyük şirketlerin yatırım desteğini alabilmek için sağlanması gereken kriterlere değindi ve ekledi: “Bu noktada bir hikayenizin olması lazım.”
“rakipbul.com, bahis olgusunu insancıllaştıran ve ahlaki çerçevede tabana yayan bir altyapıya sahip” diyen Met, bahsettiği sitenin kısa bir tanıtım filmini de izletti. Yaptıkları çeşitli iş birlikleri sayesinde bugün geldikleri noktada iyi bir statü elde ettiklerini vurgulayan Met, “Bu statüyü ‘iletişim’e borçluyuz” dedi. “Hitap ettiğiniz kesimden ayrı bir duruş sergilememelisiniz” diyen Met, sözlerini şu şekilde noktaladı: “21. Yüzyılı sağ beynini kullananlar yönetecek. İçinde bulunduğumuz dönem, ancak doğru iletişim kurabilenlerle yoluna devam edecektir.”
Etkinliğin sonunda soru-cevap yapıldı ve Alp Met’e teşekkür belgesi teslim edildi.